Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

joi, 14 septembrie 2023

Memoria zilei-ALEXANDRU ARTIMON (14 Septembrie 1938 - 8 Septembrie 2008)

ALEXANDRU ARTIMON
(14 Septembrie 1938- 8 Septembrie 2008)
De remarcat în aceeaşi măsură şi calităţile sale umane pe care toţi cei care i-am fost colegi, prieteni sau subalterni nu le putem trece cu vederea. Îmi amintesc că abia terminasem facultatea şi mă angajasem prin concurs la Muzeul de istorie din Bacău (Complexul Muzeal "Iulian Antonescu" ) împreună cu alți absolvenți din același an și pot spune că d-l Alexandru Artimon (era director adjunct pe atunci), ne-a susţinut şi ne-a facilitat integrarea în noul colectiv cu multe sfaturi, o extrem de bună disponibilitate şi susţinere.


Niciun comentariu: