Mihaela Băbuşanu

Mihaela  Băbuşanu
"De unde sunt eu?sunt din copilăria mea ca dintr-o țară!"

miercuri, 17 iunie 2015

Mulţumesc frumos dle dr Iosub!!! si si am sa incerc sa tin cont de recomandarea dvs medicala; nu stiu insă daca o să şi reusesc..stiu doar ca o sa incerc....

"Multumesc mult pentru carte si pentru autograf. Asa cum am banuit majoritatea poeziilor (poate imi explici de ce Eminescu scria poesie si poesii iar scriitorii moderni, ca tine, scriu poezie si poezii) haiku scrise de tine sunt triste. Nu treci prin momente usoare si te inteleg, iar primele doua haiku pe care ti le-am trimis au fost scrise de sufletul tau, in corpul meu. A treia o sa fie optimista si ti-am scris o recomandare pe Scrisoarea Medicala de care vreau sa tii cont: "Reevaluarea periodica a starii de sanatate si mentinerea ei in parametrii optimi" conform definitiei OMS a sanatatii, pe care am vazut ca o apreciezi. Vreau sa treci de la tristete la liniste si treptat la fericire si evolutia ta sa fie ca in cele trei haiku pe care le reiau aici. A treia este scrisa de sufletul meu in corpul tau si este in loc de "La Multi Ani!" pe care probabil i-ai petrecut plangand .(Am vazut ca mi-ai trimis cateva reguli de compunere haiku de care nu am sa tin cont pentru ca fiecare este original in felul lui):
"Cu sufletul trist
Calda ca primavara
Un zeu printre sfinti.
Un zambet amar
Un viitor fericit
O viata de om.
Rupte din soare
Din doisprezece surori
Ea vine cu flori"

Niciun comentariu: